فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند (2024)

Table of Contents
قیمت روز گوشی موبایل مشاهده قیمت امروز گوشی موبایل در دی‌جی لند قیمت گوشی آیفون اپل قیمت گوشی سامسونگ قیمت گوشی شیائومی قیمت گوشی هواوی عوامل موثر بر قیمت گوشی در بازار موجودی در بازار انواع گوشی های موبایل بر اساس برند گوشی سامسونگ گوشی آیفون اپل گوشی شیائومی گوشی آنر گوشی هواوی گوشی موتورولا گوشی نوکیا انواع گوشی های موبایل بر اساس حافظه داخلی حافظه eMMC حافظه UFS انواع گوشی های موبایل بر اساس دوربین اصلی انواع گوشی های موبایل بر اساس قیمت قیمت گوشی تا 10 میلیون تومان قیمت گوشی تا 20 میلیون تومان قیمت گوشی تا 30 میلیون تومان قیمت گوشی تا 40 میلیون تومان و بیشتر انواع گوشی های موبایل بر اساس کاربری عکاسی گیمینگ وبگردی انواع گوشی های موبایل بر اساس سیستم عامل اندروید iOS در زمان خرید گوشی به چه عواملی اهمیت دهیم؟ خرید گوشی با ضمانت اصالت کالا برخورداری از ضمانت خدمات پس از فروش لوازم جانبی نوع کاربری و امکانات گوشی موبایل حافظه داخلی ظرفیت باتری ریجستری گوشی بهترین قیمت گوشی در کنار تنوع بی‌نظیر در دی‌جی لند خرید گوشی ارزان قیمت از دی‌جی لند خرید گوشی اقساطی

قیمت روز گوشی موبایل

دی‌جی لند از معتبرترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کالاهای دیجیتال ازجمله گوشی موبایل است که محصولاتی متنوع از برندهای محبوب دنیا را با قیمت استثنایی و به همراه گارانتی معتبر در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه از قیمت روز گوشی موبایل برندهای مختلف مطلع شوید و در صورت علاقه نسبت به خرید گوشی موبایل دلخواهتان اقدام کنید. یکی از مواردی که هر روزه با تغییر مواجه است، قیمت روز گوشی موبایل محسوب می‌شود، اما کارشناسان واحد فروش دی‌جی لند برای کمک به کاربران در خرید گوشی موبایل همواره تلاش می‌کنند قیمت گوشی های موجود در سایت را به روز نگه دارند.

مشاهده قیمت امروز گوشی موبایل در دی‌جی لند

فرقی نمی‌کند به کدام برند علاقه‌مند هستید و برای خرید گوشی چه میزان بودجه در نظر گرفته‌اید، شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی موبایل نسبت به مشاهده قیمت امروز گوشی اقدام کرده و از آخرین قیمت موبایل برندهای مختلف در ایران مطلع شوید. ارائه بهترین قیمت گوشی در کنار لوازم جانبی کاملشان باعث شده تا بسیاری از کاربران برای خرید گوشی به ما مراجعه کنند.

قیمت گوشی آیفون اپل

کمتر کسی است که علاقه‌مند به گوشی‌های هوشمند باشد و محصولات اپل را نشناسد؛ گوشی‌های هوشمندی که تحت سری آیفون به بازار عرضه می‌شوند و دارای امکانات متنوع و قابلیت‌های جذابی هستند. تقریبا تمامی محصولات اپل ازجمله گوشی‌های هوشمند این شرکت در فروشگاه موجود هستند که می‌توانید با مشاهده به صفحه مخصوص آن از قیمت گوشی آیفون اپل مطلع شده و اگر علاقه داشتید نسبت به خرید گوشی آیفون اپل اقدام کنید. در حال حاضر انواع مدل آیفون اپل در فروشگاه موجود است که می‌توان به سری محبوب آیفون 13 اشاره کرد.

قیمت گوشی سامسونگ

سامسونگ از قدیمی‌ترین سازندگان گوشی موبایل محسوب می‌شود؛ شرکتی که توانسته سهم قابل توجهی از بازار محصولات اندرویدی را به دست آورد. شرکت کره‌ای در بازار ایران نیز محبوبیت فراوانی دارد و از شناخته شده‌ترین برندها محسوب می‌شود. از طرفی مناسب بودن قیمت گوشی سامسونگ باعث شده تا کاربران، تمایل بیشتری نسبت به خرید گوشی سامسونگ داشته باشند. سامسونگ در رده‌های قیمتی مختلف محصولاتی را به بازار عرضه کرده تا تمامی سلیقه‌ها و بودجه‌ها را پوشش دهد. از کاربرانی که به دنبال خرید گوشی با امکانات معمولی هستند تا کاربرانی که قیمت گوشی های پرچم‌دار را هر روزه نگاه می‌کنند تا همیشه بهترین گوشی بازار را داشته باشند، سامسونگ محصولی با ویژگی‌های جذاب دارد. این شرکت در حال حاضر چهار سری گوشی محبوب دارد که شامل گلکسی A، گلکسی M، گلکسی S و گلکسی Z می‌شوند. اصولا محصولات سری گلکسی A و M را گوشی‌های میان‌رده تشکیل می‌دهند؛ اما دو سری گلکسی S و گلکسی Z شامل محصولات بالارده و پرچم‌دار سامسونگ می‌شوند.

قیمت گوشی شیائومی

شیائومی را می‌توان محبوب‌ترین برند چینی نامید که توانسته رشد قابل توجهی در بازار جهان داشته باشد. شیائومی محصولات خود را تحت برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌کند که علاوه بر برند اصلی شامل پوکو و ردمی می‌شوند. شما می‌توانید در فروشگاه به محصولات تمامی برندهای شیائومی دسترسی داشته باشید. درواقع فرقی نمی‌کند به دنبال خرید گوشی پوکو هستید یا می‌خواهید قیمت گوشی جدید از برند ردمی را بدانید، همیشه محصولی در فروشگاه وجود دارد که بتوانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

قیمت گوشی هواوی

هواوی از برندهای محبوب چینی است که البته این روزها کمی شرایط دشوار و سختی را پشت سر می‌گذارد. با این حال، محصولات برند چینی همچنان محبوبیت فراوانی را در میان کاربران ایرانی دارند. در صورتی که علاقه‌مند به خرید گوشی شده‌اید که از برند هواوی باشد حتما باید به فروشگاه سری بزنید؛ زیرا بهترین قیمت گوشی هواوی را تنها می‌توان از دی‌جی لند دنبال کرد. هواوی سری گوشی‌های مختلفی دارند که می‌توان به دو سری پرچم‌دار هواوی P و هواوی میت اشاره کرد. در این بین، محصولات میان‌رده و اقتصادی برند چینی نیز تحت برندهای مختلف مانند اسند و نوا روانه بازار می‌شوند که از ارزش خرید بالایی برخوردارند.

عوامل موثر بر قیمت گوشی در بازار

عوامل مختلفی می‌توانند بر قیمت گوشی تاثیر مستقیم یا غیرمستقیم داشته باشند. درواقع برخی از محصولات به‌صورت مستقیم وارد بازار ایران نمی‌شوند و همین امر می‌تواند عاملی باشد که محصولی در بازار ایران از برچسب قیمت متفاوتی نسبت به بازار مناطق دیگر دنیا داشته باشد.

موجودی در بازار

گاهی اوقات امکان دارد قصد خرید گوشی موبایلی را داشته باشید، اما با قیمت گوشی برخورد کنید که به مراتب بیشتر از تصورتان باشد. در چنین مواقعی چندین عامل وجود دارند که می‌توانند سبب افزایش قیمت شوند. یکی از آن‌ها موجودی کالا در بازار است. درواقع امکان دارد به خاطر مشکلات در ورود کالا به کشور یا استقبال گسترده از محصول، موجودی کالای مدنظر در بازار کاهش یابد و همین امر به افزایش قیمت گوشی موبایل ختم شود.

انواع گوشی های موبایل بر اساس برند

در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد که هر یک، محصولات متنوعی را در محدوده‌های قیمتی مختلف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. طبیعتا برند برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد. درواقع عملکرد مطلوب برخی از برندهای مطرح گوشی‌های هوشمند سبب شده تا اعتماد کاربران را جلب کنند. در ادامه به برخی از برندهای مطرح اشاره خواهیم کرد تا اگر به دنبال خرید گوشی هستید با دید بازتری انتخاب کنید.

گوشی سامسونگ

سامسونگ از مطرح‌ترین برندهای سازنده گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید است. شرکت کره‌ای محصولاتی را در سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند که تمامی رده‌های سخت افزاری از پایین‌رده تا پرچم‌دار را شامل می‌شوند. اگر قیمت گوشی برایتان اهمیت فراوانی دارد و در کنار آن می‌خواهید محصول مدنظرتان امکانات سخت افزاری مناسبی را نیز ارائه دهد، خرید گوشی سامسونگ می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

گوشی آیفون اپل

اپل یکی از خاص‌ترین برندهای موجود در بازار گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. اصولا محصولات این برند آمریکایی تحت سری گوشی‌های آیفون به بازار عرضه می‌شوند و امکانات اختصاصی بسیاری نیز دارند. درواقع کوپرتینویی‌ها محصولات خود را با تراشه و سیستم عامل اختصاصی به بازار عرضه می‌کنند تا مطمئن شوند آیفون‌ها می‌توانند بهترین عملکرد را در میان گوشی‌های هوشمند ارائه دهند.

گوشی شیائومی

شیائومی را می‌توان یکی از خوشنام‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای چینی در زمینه ساخت گوشی هوشمند نامید. در حال حاضر شیائومی محصولات متعددی را تحت سری‌های مختلف به بازار عرضه می‌کند که شامل ردمی و پوکو در کنار برند اصلی می‌شود. شیائومی علاوه بر گوشی‌های هوشمند معمولی برای گیمرها نیز محصولات متعددی را سالانه معرفی و عرضه می‌کند که از نظر طراحی ظاهری و همچنین عملکرد سخت افزاری ویژگی‌های متعددی دارند.

گوشی آنر

مدتی می‌شود که آنر از زیرمجموعه هواوی خارج شده و به‌صورت کاملا مستقل در بازار فعالیت می‌کند. درواقع اگر به دنبال خرید گوشی آنر باشید به این موضوع باید دقت کنید که محصولات این برند چینی می‌توانند از سیستم عامل اندروید و تمامی اپلیکیشن‌های گوگل استفاده کنند و مشکلی نیز در اتصال به سرویس گوگل پلی نداشته باشند. در مورد محصولات آنر باید گفت با تلفن‌های هوشمندی طرف هستیم که کیفیت ساخت بالایی دارند و سخت افزاری توانمند را در کنار ویژگی‌های جذاب ارائه می‌دهند. با این حساب اگر قیمت گوشی آنر برایتان مناسب است حتما به سراغ خریدشان بروید.

گوشی هواوی

گوشی های هواوی از نظر امکانات می‌توانند با هر برندی مقابله کنند و حتی از نظر کیفیت و عملکرد نسبت به محصولات برندهای مطرح از برتری محسوسی نیز برخوردار باشند. در حال حاضر می‌توان به سری هواوی P اشاره داشت که درواقع گوشی‌های هوشمند بالارده برند چینی محسوب می‌شوند و می‌توانند امکانات بسیار جذابی ازجمله دوربین‌هایی توانمند در عکاسی و فیلمبرداری را ارائه دهند. اصولا برند چینی اهمیت فراوانی به کیفیت ساخت و قطعات به کار رفته در محصولات خود می‌دهد؛ به همین علت نیز قیمت گوشی هواوی همیشه کمی نسبت به برندهای دیگر بیشتر است.

گوشی موتورولا

موتورولا از قدیمی‌ترین برندهای سازنده گوشی هوشمند در بازار محسوب می‌شود. پس از اینکه این شرکت توسط لنوو خریداری شد، تغییرات بسیاری در سیاست‌های تولید و عرضه محصولات موتورولا شکل گرفت. در حال حاضر موتورولا تمرکز ویژه‌ای روی بازار تلفن‌های هوشمند میان‌رده و بالارده دارد. همین امر نیز باعث شده تا موتورولا بتواند جایگاه ویژه‌ای میان علاقه‌مندان به محصولات اندرویدی کسب کند. در صورتی که علاقه‌مند به خرید گوشی موتورولا شده‌اید باید اشاره کنیم که محصولی با کیفیت ساخت بالا و امکانات درخور توجه را خریداری خواهید کرد.

گوشی نوکیا

نوکیا طی سال‌های گذشته اتفاقات مختلفی را تجربه کرده که برخی از آن‌ها برای طرفداران این برند قدیمی چندان هم خوشایند نبوده‌اند. در حال حاضر نوکیا تحت نظر شرکتی به نام HMD فعالیت می‌کند و بازار هدف آن نیز محصولات پایین‌رده و میان‌رده هستند. درواقع نوکیا به دنبال کسب جایگاه در بازار محصولات اقتصادی است که باید گفت تا حد بسیاری نیز موفق شده است. نوکیا برای محصولات خود از رابط کاربری اختصاصی استفاده نمی‌کند و همان نسخه خام اندروید را به مشتریان ارائه می‌دهد.

انواع گوشی های موبایل بر اساس حافظه داخلی

هر گوشی هوشمند دارای دو حافظه داخلی است که البته می‌تواند یک حافظه خارجی نیز داشته باشد. این دو حافظه داخلی عبارت هستند از حافظه رم (RAM) و حافظه رام (ROM) که حافظه رام همان محلی است که اطلاعات کاربر ذخیره‌سازی می‌شوند. در این بین امکان دارد گوشی هوشمند از حافظه خارجی نیز برخوردار باشد که یعنی گوشی از درگاه کارت حافظه MicroSD بهره می‌برد و کاربر می‌تواند با افزودن کارت حافظه، میزان فضای در دسترس برای ذخیره‌سازی اطلاعات را افزایش دهد. در حال حاضر شرکت‌های سازنده از دو مدل حافظه رام در گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کنند که شامل حافظه UFS و eMMC می‌شوند.

حافظه eMMC

حافظه eMMC یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در اکثر گوشی‌های هوشمند عرضه شده در سال‌های اخیر است. این فناوری درواقع مخفف کارت حافظه مالتی‌مدیای ادغام شده یا Embedded Multi-Media Card است که نوعی حافظه فلش Nand محسوب می‌شود. این تراشه از چند بخش تشکیل شده که شامل کنترلر حافظه فلش، کارت مالتی مدیا و حافظه فلش می‌شود. در حال حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند جدید دیگر از این نوع حافظه استفاده نمی‌کنند و به سراغ حافظه UFS رفته‌اند.

حافظه UFS

UFS (مخفف Universal Flash Storage) از سرعت به مراتب بالاتری نسبت به eMMC برخوردار است و همین امر نیز باعث شده تا اکثر شرکت‌های سازنده به سراغ این نوع حافظه بروند. با وجود اینکه شباهت‌هایی میان این دو نوع حافظه وجود دارد؛ اما تفاوت اصلی در معماری طراحی است که باعث شده تا UFS نسبت به eMMC از سرعت بالاتری بهره ببرد. فرض کنید راه ارتباطی بین حافظه و پردازنده برای پردازش اطلاعات وجود داشته باشد؛ در حالی که eMMC برای خواندن و نوشتن اطلاعات تنها از یک مسیر استفاده می‌کند حافظه UFS برای هر یک از امور خواندن و نوشتن اطلاعات، مسیرهای جداگانه دارد که همین امر نیز به افزایش سرعت حافظه ختم می‌شود.

انواع گوشی های موبایل بر اساس دوربین اصلی

شرکت‌های سازنده طی سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به دوربین گوشی‌های هوشمند داشته‌اند. درواقع حالات مختلف عکاسی با گوشی هوشمند تعریف شده که اجازه دهد کاربران بتوانند علاوه بر عکاسی در حالت عادی یا ثبت تصاویر سلفی، عکسی‌های پرتره و ماکرو ثبت کنند یا با استفاده از دوربین تله‌فوتو تصاویری با جزئيات فراوان در حالت زوم ثبت کنند.

در صورتی که به دنبال خرید گوشی هوشمندی هستید که دوربین فوق العاده‌ای نیز داشته باشد باید به عوامل مختلفی توجه کنید. در درجه اول بررسی کنید که دوربین از چه حسگری استفاده می‌کند و آیا از قابلیت‌هایی مانند OIS و PDAF بهره می‌برد یا خیر. عواملی مانند سایز حسگر و سایز پیکسل نیز اهمیت فراوانی دارند. درواقع مهم است که میزان نور ورودی به درون حسگر چقدر است؛ زیرا هرچه نور موجود در محیط بیشتر باشد و سنسور نیز بتواند حجم قابل توجهی از نور را جذب کند کیفیت تصاویر نیز بالاتر رفته و نویز کمتری در تصویر به چشم بخورد.

انواع گوشی های موبایل بر اساس قیمت

قیمت گوشی های موبایل طی سال‌های اخیر از نوسانات بسیاری برخوردار بوده است. درواقع افزایش بیش از حد قیمت دلار باعث شده تا کالاهای مرتبط با ارز خارجی نیز با افزایش قیمت فراوانی همراه باشند. قیمت گوشی موبایل نیز شامل این اتفاق می‌شود. در حال حاضر می‌توان چهار محدوده قیمتی برای گوشی‌های هوشمند تعریف کرد که شامل موارد زیر می‌شوند:

قیمت گوشی تا 10 میلیون تومان

اصولا محصولاتی که در این محدوده از قیمت قرار می‌گیرند گوشی‌های هوشمند اقتصادی هستند. مشخصات سخت افزاری این محصولات شامل تراشه‌هایی پایین‌رده با امکانات ساده و در حد استفاده روزمره است. در صورتی که به دنبال خرید گوشی تا 10 میلیون تومان هستید باید سطح انتظارات خود را تا حد قابل توجهی پایین بیاورید.

قیمت گوشی تا 20 میلیون تومان

محصولات موجود در بازه قیمت گوشی بین 10 تا 20 میلیون از سخت افزاری میان رده برخوردارند. اکثر این محصولات از پنل پلاستیکی بهره می‌برند؛ اما می‌توان به مدل‌هایی نیز برخورد کرد که پنل شیشه‌ای داشته باشند. اصولا گوشی‌های میان‌رده برای تجربه بازی مناسب هستند و می‌توانند صفحه نمایشی داشته باشند که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی یا حتی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

قیمت گوشی تا 30 میلیون تومان

وارد رده قیمتی شده‌ایم که محصولات بالارده قرار دارند. البته می‌توان در این رده قیمتی به محصولات پرچم‌دار نیز برخورد کرد. محصولات موجود در رده قیمت گوشی تا 30 میلیون دارای تراشه‌ای توانمند هستند و می‌توان حتی با گوشی‌های هوشمند گیمینگ نیز برخورد کرد که برترین تراشه بازار را داشته باشند. در صورتی که به دنبال گوشی هوشمندی هستید که صفحه نمایشی با کیفیت عالی، دوربین‌های توانمند و تراشه‌ای با توان پردازشی بالا داشته باشد باید در بازه قیمت گوشی تا 30 میلیون تومان به دنبال محصولی ایده آل بگردید.

قیمت گوشی تا 40 میلیون تومان و بیشتر

گوشی‌های هوشمند پرچمدار اصولا از بازه قیمت ۳۰ میلیون تومان به بالا شروع می‌شوند. همانطور نیز که از نام این محصولات مشخص است، گوشی‌های پرچم‌دار دارای بهترین سخت افزار، کیفیت ساخت و امکانات در میان محصولات شرکت سازنده هستند. پس اگر به دنبال گوشی هوشمندی تمام عیار با امکانات متنوع هستید که کیفیت ساخت فوق العاده‌ای نیز داشته باشند باید به سراغ خرید گوشی پرچم‌دار برندهای مطرح بروید.

انواع گوشی های موبایل بر اساس کاربری

شاید تا چندی پیش گوشی‌های هوشمند را به دو یا سه دسته تقسیم می‌کردند؛ اما به لطف گسترش امکانات گوشی‌های هوشمند تعداد دسته‌بندی بر اساس نوع کاربری نیز افزایش یافته است. در ادامه به انواع کاربری تلفن هوشمند خواهیم پرداخت.

عکاسی

بسیاری از کاربران دیگر به سراغ خرید دوربین عکاسی نمی‌روند؛ بلکه گوشی هوشمندی می‌خرند که دوربین‌های توانمندی داشته باشد. دلیل این امر نیز ساده‌تر بودن عکاسی با گوشی است. هوش مصنوعی گوشی می‌تواند کیفیت تصاویر را ارتقا دهد؛ از طرفی فیلترهای مختلفی نیز روی تصاویر قرار می‌گیرند تا خروجی نهایی از کیفیت بالاتر و زیباتری بهره ببرد. همین امر نیز کار با دوربین گوشی را برای عکاسان مبتدی و حتی حرفه‌ای ساده‌تر می‌سازد.

گیمینگ

آمارها نشان می‌دهد تعداد گیمرهای موبایل از گیمرهای کنسولی یا کسانی که روی رایانه شخصی بازی می‌کنند به مراتب بیشتر است. همین امر نیز سبب شده تا شرکت‌های سازنده به سراغ ساخت گوشی گیمینگ بروند؛ محصولاتی که سخت افزاری توانمند دارند و حتی طراحی ظاهری آن‌ها به شکلی توسعه داده شده تا توجه گیمرها را به خود جلب کنند.

وبگردی

در مورد محصولاتی صحبت می‌کنیم که نیازی به سخت افزار توانمند ندارند. اصولا کاربرانی که به دنبال گوشی‌های هوشمند مناسب وبگردی می‌گردند بیشتر به صفحه نمایشی باکیفیت و باتری با ظرفیت بالا نیاز دارند. بیشترین استفاده این دسته از کاربران از شبکه‌های اجتماعی است یا به تماشای ویدئو می‌پردازند. به همین علت داشتن صفحه نمایش بزرگ و باتری با ظرفیت بالا بیشتر در مرکز توجهشان قرار دارد.

انواع گوشی های موبایل بر اساس سیستم عامل

اگر نگاهی به بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشیم، اکثر گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید برخوردار شده‌اند. البته در این بین به اپل نیز می‌توان اشاره کرد که سیستم‌عامل مختص به محصولات خود یعنی iOS را دارد. البته سیستم‌عامل‌های دیگری نیز به چشم می‌خورند که بیشتر برای محصولات ساده یا گوشی‌های دکمه‌ای هستند و امکانات چندانی نیز ندارند.

اندروید

اندروید محبوب‌ترین سیستم عامل گوشی های هوشمند امروزی است. این سیستم عامل از طراحی منبع باز استفاده می‌کند که اجازه می‌دهد شرکت‌های سازنده بتوانند رابط کاربری خود را بر اساس سیستم عامل اندروید توسعه دهند. به همین علت شاهدیم که گوشی‌های هوشمند برندهای مطرح از رابط کاربری متفاوت با ویژگی‌های اختصاصی هستند. البته برخی از شرکت‌ها نیز رابط کاربری اختصاصی ندارند و از پوسته اصلی اندروید استفاده می‌کنند.

iOS

اپل تمام تلاش خود را کرده تا آیفون‌ها از محصولات دیگر بازار متمایز باشند. یکی از راهکارهای کوپرتینویی‌ها نیز استفاده از سیستم عامل اختصاصی بوده است. iOS برخلاف اندروید که منبع باز است دسترسی به کدهای خود را محدود کرده و در حال حاضر هیچ شرکتی نمی‌تواند از این سیستم عامل برای محصولات خود استفاده کند.

در زمان خرید گوشی به چه عواملی اهمیت دهیم؟

عوامل مختلفی هستند که در زمان خرید گوشی باید به آن‌ها اهمیت دهید. شاید تنها قیمت گوشی باشد که در زمان خرید، نظرتان را جلب می‌کند؛ اما دیدگاه مناسبی نیست. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم کرد که می‌توانند به شما در خرید موبایل مناسب کمک فراوانی کنند.

خرید گوشی با ضمانت اصالت کالا

خرید گوشی می‌تواند چالش‌های بسیاری به همراه داشته باشد؛‌ برای مثال خرید موبایل از دست فروشان یا فروشگاه‌های نامعتبر امکان دارد باعث شود که گوشی تقلبی یا های کپی خریداری کنید. محصولات های کپی بسیار شبیه به نمونه اصلی هستند؛ اما قابلیت‌ها و ویژگی‌های محصول اصلی را ارائه نمی‌دهند. به همین منظور بهتر است در زمان خرید گوشی به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید تا چنین چالش‌هایی را نداشته باشید.

برخورداری از ضمانت خدمات پس از فروش

خرید کالا با گارانتی خدمات پس از فروش باید یکی از اولویت‌های شما باشد. شاید کمتر پیش آید که گوشی هوشمندتان به مشکل خورده و خراب شود؛ اما داشتن گارانتی می‌تواند به شما اطمینان را دهد که پس از خرید گوشی اگر هر مشکلی پیش آید، می‌توانید نسبت به تعمیر آن با صرف هزینه کمتر یا حتی بدون صرف هزینه اقدام کنید.

لوازم جانبی

طبیعتا انتخاب گوشی دلخواهتان تنها چالشی نیست که خواهید داشت. بهتر است در زمان انتخاب به سراغ خرید گوشی موبایلی بروید که لوازم جانبی آن نیز در بازار موجود باشد. البته اگر انتخابتان خرید موبایل از فروشگاه دی‌جی لند است، چنین چالشی نخواهید داشت؛ زیرا دی‌جی لند برای تمامی محصولات موجود در فروشگاه، لوازم جانبی باکیفیت نیز تهیه کرده تا خریداران و کاربران، کمترین چالش را در زمان خرید و انتخاب کالا داشته باشند.

نوع کاربری و امکانات گوشی موبایل

هر گوشی هوشمندی از امکانات، مشخصات فنی و ویژگی‌هایی برخوردار است که متناسب با بودجه و نوع کاربری قشر خاصی از کاربران در نظر گرفته شده‌اند. از طرفی تنوع محصولات در بازار به قدری است که تقریبا تمامی سلایق و بودجه‌ها را پوشش می‌دهد. با این حساب تنها باید در زمان خرید گوشی به دنبال گزینه مناسب بروید که قادر به پاسخگویی به نیازهایتان باشد. اگر به تجربه بازی موبایل علاقه فراوانی دارد، گوشی مناسب شما خواهد بود که سخت افزار توانمندی دارد یا اگر علاقه‌مند به عکاسی هستید دوربین تلفن هوشمند مدنظر باید برایتان در اولویت باشد.

حافظه داخلی

در نظر داشته باشید که گوشی هوشمند نیز مانند هر دستگاه دیگری محدودیت‌های مختلفی دارد که یکی از این محدودیت‌ها نیز حافظه داخلی است؛ محلی برای ذخیره‌سازی اطلاعات که البته در برخی از دستگاه‌ها اجازه داده می‌شود از طریق اتصال کارت حافظه میزان ذخیره‌سازی دستگاه را افزایش دهید. البته این موضوع در مورد تمامی گوشی‌های هوشمند صدق نمی‌کند. پس ابتدا باید در نظر بگیرید که به چه میزان حافظه ذخیره‌سازی نیاز دارید و سپس از میان مدل‌های موجود، نسبت به خرید گوشی با ظرفیت مناسب اقدام کنید. در صورتی که ظرفیت‌های موجود گوشی هوشمند مدنظرتان کافی نیستند باید در نظر بگیرید که آیا امکان افزایش میزان حافظه با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی وجود دارد یا خیر. البته می‌توانید از فضای ابری نیز برای ذخیره‌سازی اطلاعات مورد نیازتان استفاده کنید؛ اما باید در نظر بگیرید که این امر می‌تواند هزینه‌ها را در زمان استفاده افزایش دهد.

ظرفیت باتری

شاید ظرفیت باتری موضوع چندان مهمی به نظر نرسد؛ اما خلاف این امر ثابت شده است. درواقع بسیاری از کاربران در زمان خرید گوشی موبایل به ظرفیت باتری آن و میزان ساعاتی را که می‌تواند در شرایط مختلف روشن باقی مانده و فعالیت کند در نظر می‌گیرند. عملکرد باتری به قدری مهم است که شرکت‌های سازنده تراشه برای گوشی‌های هوشمند روی عملکرد و بهبود بازدهی عمر مفید باتری تمرکز ویژه‌ای می‌کنند و با معرفی هر تراشه گفته می‌شود که نسبت به نسل گذشته خود در کنار بهبود عملکرد پردازشی در زمینه بهبود مصرف انرژی نیز چه تغییراتی داشته است. البته شما می‌توانید با خریدن پاور بانک و به همراه داشته آن، مشکل ظرفیت پایین گوشی مدنظرتان را برطرف سازید.

ریجستری گوشی

در سال ۹۸ اعلام شد اپراتورها از این پس به گوشی‌هایی خدمات ارائه می‌دهند که از تاریخ مشخص شده در طرح ریجستری، ثبت شده باشند. در توضیح تفاوت گوشی‌های هوشمندی که ریجستر شده هستند با محصولاتی که از این حالت برخوردار نیستند باید گفت که گوشی موبایلی که ریجستر نشده باشد تنها به مدت مشخص (یک ماه) قادر به دریافت خدمات از اپراتورهاست و پس از آن، دیگر نمی‌تواند به خدمات دسترسی داشته باشد، مگر اینکه ریجستر شود.

بهترین قیمت گوشی در کنار تنوع بی‌نظیر در دی‌جی لند

بسته به بودجه و امکاناتی که از تلفن هوشمند می‌خواهید، همیشه مدل‌هایی جذاب از جدیدترین گوشی های برندهای معتبر دنیا در دی‌جی لند وجود دارد که می‌توانید تنها با چند کلیک به آن‌ها دسترسی داشته باشید و سفارششان دهید. درواقع آنچه فروشگاه ما را با فروشگاه‌های دیگر متمایز می‌سازد ارائه بهترین قیمت گوشی در کنار تنوع بی‌نظیر است. شما می‌توانید در زمان خرید گوشی نسبت به انتخاب لوازم جانبی متناسب با محصول مدنظرتان را نیز انتخاب کنید تا پکیج کاملی به شما ارائه شود که می‌تواند شامل گلس، قاب، شارژر و موارد دیگر شود.

خرید گوشی ارزان قیمت از دی‌جی لند

در صورتی که می‌خواهید با بودجه محدود نسبت به خرید موبایل اقدام کنید و از بالا بودن قیمت گوشی در بازار ایران نگرانی دارید، تنها کافی است به فروشگاه سر زده و با خرید گوشی ارزان قیمت از دی‌جی لند به نگرانی‌های خود خاتمه دهید. در حال حاضر از برندهای مختلف می‌توان محصولاتی با قیمت مناسب را در فروشگاه یافت که امکانات و ویژگی‌های جذابی نیز دارند و می‌توانند پاسخگوی نیازهایتان نیز باشند.

خرید گوشی اقساطی

تنوع محصولات گاهی اوقات می‌تواند برای کاربران چالش‌برانگیز باشد؛ درواقع در کنار حق انتخاب‌های بسیار امکان دارد به محصولی برخورد کنیم که ویژگی‌های بیشتری نسبت به انتخاب فعلیمان داشته باشند و طبیعتا از برچسب قیمت بالاتری نیز بهره ببرند. در چنین شرایطی می‌توانید بدون نگرانی از قیمت گوشی نسبت به خرید اقساطی آن اقدام کنید. شما می‌توانید در زمان خرید گوشی یا هر کالای دیگری گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید که اجازه می‌دهد کالای مدنظرتان را دریافت کرده و هزینه آن را به‌صورت اقساطی ماهانه پرداخت کنید.

فروشگاه اینترنتی دی‌جی‌لند (2024)
Top Articles
Retired New York firefighter comes out in his obituary: 'I was gay all my life' | CBC Radio
Hamish Harding, adventurer who died on board the Titan submersible on a trip to view the Titanic – obituary
Wsbtv Fish And Game Report
Craigslist Centre Alabama
Dirty South Swag Review | BatDigest.com
BEL MOONEY: Should I leave this boorish, bullying layabout?
Big 12 Officiating Crew Assignments 2022
Keck Healthstream
Stockton (California) – Travel guide at Wikivoyage
How To Get To Brazil In Slap Battles
Randolph Leader Obits
Wat is 7x7? De gouden regel voor uw PowerPoint-presentatie
Timothy Warren Cobb Obituary
Does the MLB allow gambling? Here's what to know about League Rule 21
Ice Crates Terraria
Rick Harrison Daughter Ciana
Craigslis Nc
German American Bank Owenton Ky
8 30 Eastern Standard Time
Phumikhmer 2022
Smile 2022 Showtimes Near Savoy 16
Spinning Gold Showtimes Near Mjr Westland Grand Cinema 16
Pay Vgli
Dash Ag Grid
Chittenden County Family Court Schedule
Sejinming Telegram
Chris Bailey Weather Forecast
Verde News Cottonwood Az
Acbl Homeport
Reisen in der Business Class | Air Europa Deutschland
Family Leisure Sale
R Mcoc
Rs3 Bis Perks
Pixel Run 3D Unblocked
Chalkies | Gutgash's Territory - maps - Mad Max Game Guide
Closest Dollar Tree Store To My Location
Top 100 Golfclubs - Albrecht Golf Guide bei 1Golf.eu
Mastering the basics: A comprehensive guide to cybersecurity 101 for the digital age
Traftarım 24
Accuradio Unblocked
Gtl Visit Me Alameda
Metrocast Channel Lineup
Nusl Symplicity Login
Craigslist In Killeen Tx
New employee orientation | WSDOT
Jesus Calling December 1 2022
Craigslist Free Stuff Bellingham
Aso Tools Vancouver
Niw 一亩三分地
Craigslist Groton
Horoskopi Koha
Konami announces TGS 2024 lineup, schedule
Latest Posts
Article information

Author: Dan Stracke

Last Updated:

Views: 6562

Rating: 4.2 / 5 (43 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Dan Stracke

Birthday: 1992-08-25

Address: 2253 Brown Springs, East Alla, OH 38634-0309

Phone: +398735162064

Job: Investor Government Associate

Hobby: Shopping, LARPing, Scrapbooking, Surfing, Slacklining, Dance, Glassblowing

Introduction: My name is Dan Stracke, I am a homely, gleaming, glamorous, inquisitive, homely, gorgeous, light person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.